Saçımızı yüksek ısıdan koruyan ürünler...TONI&GUY HEAT PROTECTION



      Biz kızlar düz saçlı olsak kıvırcık, kıvırcık saçlı olsak düz saç isteriz...dolayısıyla her gün saçlarımızı bir şekilde ısıya maruz bırakıyoruz.. sonucunda kırıklar, kestirmeler, kafamızın tepesinde elektrikten uçuşan saçlar ..bunun kesin bir çözümünü bulamadım fakat en azından bu süreyi uzatmak saçımıza en az zararı vermek elimizde..


         Ben TONI&GUY HEAT PROTECTION'a bayıldım bayıldım..

        Saçınızı şekillendirmeden önce ıslak yada kuruyken spreyle uyguluyorsunuz..tarayarak dağıtın saçlarınızın karışmasını da engelliyor..hemde elektriklenmeyi önlüyor..anti static..saçın yumuşak görünmesini de sağlıyor..uzun süredir kullanıyorum..bitmiyor sanki:)ben çok sevdim...

Satış fiyatı :34 tl 
150 ml


                   Sevgililer günü dolayısıyla GRATİS'TE TONI&GUY ürünleri %25 indirimli :))) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar