SEPHORA Color Pop Up Store Makyaj Paleti

     Makyaj paletlerini rengarenk, hep çok heyecan uyandırıcı bulurum bir palet gördüm mü hemen alasım gelir.Tabii kullanabileceğim renkler olmayınca Aa keşke bu renkleri de ekleselerdi diyorum yada o kadar kalitesiz oluyorlar ki direk çöpe atıyorum.
  Sephoranın her paleti olduğu gibi bu paleti de çok güzel kutusunda açıkça bütün renkler ve kullanımları anlatılmış. İnsanı ilk başta bu cezbediyor. Açıp da herhangi bir sürprizle karşılaşmadım hem bu kadar az yer kaplayan bir palet nasıl bu kadar çok şeyi taşır diye şaşırıyor insan. Tabi ben gene sakarlık yapıp düşürdüm ama sadece yeşil farı dağıldı bu sayede dayanıklılığını da test etmiş oldum. :)
                                  
          İlk açışta ayna kapalı bir şekilde sağ tarafta ruj kısmı sol tarafta far kısmı olarak karşımıza çıkıyor. Aynanın alt kısmında hep benim kullandığım nude tonları zaten buna aşık oldum. Kahvenin her tonu var hem pırıltılı hem mat. 
 Sağ tarafta parlatıcı dan başlayıp en koyu tonlara kadar uzanan çekmeceler var tabi gene benim bayıldığım nude  ve şeftali tonları beni çok mutlu etti. Öyle güzel renkler ki hiç bitmesin istiyor insan ben de sevdiğim renk rujları Sephoradan gidip aldım. Aynı renkleri de bulabiliyoruz. En altta ise allık ve yanak göz ve dudak için krem bulunmakta.

Sol kısımdaki çekmecelerde aslında pek benim kullanmadığım fakat tam da bu senenin modaları olan neon renkler ver mat ve parlak olanları mevcut. sondaki 2 çekmecede farklı ürünler var. Krem far ve 6 renk eyeliner mevcut. En alt da ise yanak göz için aydınlatıcı bulunmakta. Ben bu palete bayıldım yok bu kadar büyüğüne ihtiyacım yok diyorsanız çantanızda taşınacak boyutları da var. hediye olarak da çok tatlı olur ;)
                         
           


Yorumlar

Popüler Yayınlar