YVES ROCHER HYDRA VEGETAL DENEMESİ..

     Dün YvesRocher'den cicilerim geldi...

 Bende dayanamadım bir güzel makyajımı temizledim.. Yves Rocher hydra vegetal ile yüzümü bir güzel yıkadım ferah ferah olmuş cildime Elixir 7.9'u sürdüm yumuşacık ışıl ışıl oldum..
YVES ROCHER HYDRA vegetal ; kuru olan cildimi temizlerken iyicene kurutanların aksine ekstra nemlendirdi..yumuşacık bir yapısı var çabucak da temizleniyor..cildimde gerilme yanma hissetmedim.
sonuçlarına temiz ferah ferah ışıldayan bir cilt demişler aynen öyle oldu...sabah akşam uygulanacakmış bu biraz beni üşendirdi..ama güvenle kullanabiliceğim..

                                                                 


Öncesii
                         
                                             
Sonrasıı

NASIL OLMUŞ PIRIL PIRIL DİMİ :))RENK TONUDA Bİ GÜZELLEŞMİŞ GİBİ:))

Yorumlar

Popüler Yayınlar