Yves Rocher Organik Beyaz Acı Bakla Anti-Hair Loss Şampuanım


           Çok özledimm..Biliyorum çok ara verdim ama Çukurova Üniversitesi Peyzaj Mimarlığı Anabilim dalında yüksek lisansa başladım ve 2 ay gerçekten yoğun geçti. :(( Biraz mola verip biriktirdiğim konuları birer birer yayınlamayı düşünüyorum. Belki de böylesi daha iyi oldu. 
 Bir aydır kullandığım bir şampuanım var. Saç dökülmesi sorunu yaşadığımdan bir denemek istedim ve çok memnun kaldım bugünlerde de Yves Rocher 'de indirim var hemen stoklamayı düşünüyorum. 
    Yves Rocher Organik Beyaz Acı Bakla Anti-Hair Loss   Saç Oluşumunu Destekleyen ve Dökülmeyi Engelleyen Şampuan
         Organik Beyaz Acı Bakla sayesinde saç diplerindeki kan dolaşımı hızlandırıyor. yavaş yavaş saçların gürleştiğini gözlemliyorsunuz. saç dökülmesi de baya azaldı. Fakat benim saçım çok kuru olduğundan ve sürekli fön çektiğimden repair serisini de kullanıyorum. Tabi ki anti-hair loss serisinin serumu da kullanmanızda fayda var.


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11707025/?claim=8q5chbky6ht">Follow my blog with Bloglovin</a>

Yorumlar

Popüler Yayınlar