DOĞUM GÜNÜM... ::)


Kısa bir gezinin ardından tekrar Adana'ya döndüm. İzmir Seferihisar çok güzeldi fotoları yakında paylaşmayı düşünüyorum gidilmesi gereken bir yer. Fakat az geldi ama olsun haftaya Almanya'ya gidiyorum. Çok heyecanlıyım ilk defa yurt dışına çıkıyorum. getirmemi istediğiniz bir şey olursa çekinmeden söyleyin :) Gelelim pazar gün ki doğum günüme pek öyle kutlama havasında geçmedi ama benim güzel arkadaşım sinem çok güzel bir doğum günü hediyesi hazırlamış. İçinde benim kullanabileceğim en iyi ürünler var ee beni tanıdığı belli :)Canım arkadaşım...
ALTERRA ALOEVERA YÜZ TEMİZLEME MENDİLİ
TONI&GUY SEA SALT SPREY (EN İYİSİ BUYMUŞ ARADIĞIMI BULDUM)
I LOVE.. LIPGLOSS
NOTE OJE 
KAHVE DÜNYASI 3Ü1 ARADA
ISANA DUŞ JELİ GERÇEKTEN MÜKEMMEL KOKUYOR
KOKULU TAŞ
ESSENCE PARABEN İÇERMEYEN MİNERALLİ VÜCUT TEMİZLEME MENDİLİ
SYNERGEN HAND CREME KOKUSU MUHTEŞEM










Yorumlar

Popüler Yayınlar