EN SEVDİĞİM SAÇ ÜRÜNLERİMM....

Hayli bir zaman harcamama rağmen bu ürünleri ısrarla kullanıyorum.Duş almayı keyfe dönüştüren ürünler...


İlk olarak duşa girmeden önce YVES ROCHER Reparation serisinin yağını uygulayıp 10dk bekliyorum. İlk kullanımdan itibaren yumuşaklığı ve parlaklığı hissediliyor. Ayrıca saçın yıpranmış uçlarını hem koruyor hem onarıyor.Biraz pahalı bir ürün ama az miktarda kullanıldığı için uzun süre gidiyor. İçerisinde bulunan Organik Jojoba Yağı, Babassu Yağı, Güney Amerika Fındığı Yağı besliyor.

Duş esnasında saçımı YVES ROCHER Anti-hair loss serisinin şampuanıyla yıkıyorum biraz çimen gibi kokusu var ama saç derisini ferahlatıyor ve gerçekten saçın az dökülmesini sağlıyor.Daha önce yazımda anlatmıştım içerisinde organik beyaz acı bakla ile bitkisel bir bakım sağlıyor.

Saç kremi olarak da LEE STAFFORD'UN Poker Straight serisinin saç kremini kullanıyorum.kabarmayı büyük oranda engelliyor ve 250 derece varan düzleştirici etkilerinden koruyor.

Son olarak LOREAL ELSEVE Extraordinary Oil değerli çiçek özlerinden oluşan yağını kullanıyorum saçlarımı hem parlak yapıyor hemde düzleştirici den saçlarımı koruyor.
Benim gibi abartmasanız da saçınızı düzleştiriyorsanız bu ürünlerden bir tanesini edinin derim.. ;)




Yorumlar

Popüler Yayınlar