ÖZÜR YAZISI ve TIGI DENEMESİ

Biraz özür dilemek biraz kendime notlar almak istedim..
Bloğumu çok severek oluşturdum ne heyecanlarla ne emekler verdim bir kaç arkadaş edindim takip ettiğim onlarca blogger vardı ama üniversiteye araştırma görevlisi olarak atanınca her şey bitti. İnanın şuan üçüncü sınavdan çıktım ve dördüncü sınava gireceğim ve tam o arada üzüntümü hislerimi paylaşmak istedim çünkü bu işe emek sarf edenleri görüyorum çok vakitlerini ayırarak yazılar hazırlıyorlar özeniyorlar. Ama ben özenmeden yazmak istemiyorum yazınca da içime sinmiyor. İnstagram'a katıldığımdan beri pek de sevmediğim tabir olan instablooger gibi paylaşımlarımı sürekli oradan yaptım ama artık hafta da birde olsun vakit ayırıp paylaşımlar yapacağım kendime not olarak bunları yazıyorum. :)
Hatta cumartesi günleri alarm kurup düzenli yapmayı planlıyorum yazacağım çok şey birikti.
Özellikle iki hafta sonra Romanya'dan dönünce yazacak çok şey birikecek. Hadi bakalım kendime verdiğim sözleri tutabilecek miyim? Göreceğiz..
Şöyle ufak bir paylaşımla sona erdireyim yazımı.

Tigi Bed Head Small Talk - Enerji Verici Durulanmayan Bakım ve Şekillendirici Krem

Saçlarımı Braun satinhair 7 sensocare ile şekillendirdim. Her gün başka bir şekil deniyorum ama bu konuda daha çok acemiyim. Sabitlemek için aşağıda görünen resimde ki vanilya kutudan çıkan (mor renkli şişe) TIGI durulanmayan saç şekillendiricisini kullandım ama biraz sertleştirdi fazla kullanmadığım içinde çok fazla sabitlenmedi pek anlaşamadık kendisiyle. Uygulama için bir pompa kullanıldığında saçın kolay taranmasını sağlarken üç pompa kullanıldığında şekillendirme özelliği sağladığı belirtilmiş.
Birde banyodan sonra denedim gene çok fazla etkisini göremedim. 
Vanilya kutu yazısını ayriyeten yazmayı planlıyorum. Bu yazıyı daha fazla uzatıp canınızı sıkmadan 
ben kaçıyorum.
Yazımı okuyan herkese çok teşekkür ederim.. :*




Yorumlar

Popüler Yayınlar