The Balm-Time Balm & Benefit Boi-ing Concealer Karşılaştırması

Günaydın dostlarım. Tatilden sonra hafif bir odaklanma sorunu yaşasak da iş-güç, bir kahve bizi kendimize getirir. Ben her gün işe başlarken kahvemi alır biraz kaçamak yapar sevdiğim blogerları gezer tamam artık çalışma vakti der başlarım mesaiye. Siz de benim gibi yapıyorsanız umarım bu yazı ilginizi çeker.
Öncelikle kapanmayan göz altı morlukların dan, ve çizgilere dolan likit yada krem kapatıcılardan şikayetçiyseniz benim gibi çok sayıda alıp kenara atmışlığınız vardır. Halen tam mükemmeline ulaşamadım. Ama en sık kullandığım bu iki ürün var birini diğerinden pek de ayıramıyorum. İkisinin de en açık tonları aynı derecede kapatıcı tek farkları time balm biraz daha sert parmağın ısısyla yumuşuyor Benefit ise kesinlikle yumuşak kremsi. Daha rahat uygulanıyor. Ama fiyat olarak tercihim The balm time balmdan yana Benefit' in yarı fiyatı. 


Uygulamaya geçecek olursak. Öncelikle sizin de bildiğiniz gibi kapatıcıdan önce bol bol nemlendirici sürüyorum. Ben Nuxe contour des yeux prodigieux kullanıyorum.Şişkinlik giderici bir krem daha sonra detaylı yazısını yazacağım. Eğer göz altı morluklarınız varsa direk kapatıcıların açık renklerini uygulamak hiç bir işe yaramıyor ne yazık ki hep bir ton koyusunu kullanmak en iyi sonuca ulaştırıyor. Bu yüzden Benefit Boi-ing 02 numarası üzerine 01 numarasını uygulayın sürtmeden yüzük parmağımla tampon hareketlerle. Kapatıcı ve fondöten uygularken  en iyi sonucu bence makyaj süngerleri veriyor. Real Techniques makyaj süngerini hafif ıslatıp ve sıkıp uygulayınca daha iyi sonuca ulaşıldığını düşünüyorum.
  
 Sizin için swatchladım. Baş parmağın olduğu yere 02 nolu boi-ing ortada The balm lighter than light en son da boi-ing 01.


 Boi- ing ler bu setten çıkmıştı ben bu başlangıç kitini Romanya'dan aldım ama ülkemizde Sephora'dan bulabilirsiniz değeri 150 tl civarı idi yanlış hatırlamıyorsam. Boi-ing almayı düşünürseniz 3 gr 70 tl. the balm time balm ise 7.5 gr 30 tl ama gratis indiriminden kapabilirsiniz.
Resimler flaşsız ve filtresizdir ilk resim hariç.


Yorumlar

  1. güzel fikir paylaşım için teşekkürler bloğunuzu taibe aldım bende beklerim sevgiler:)

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ne mutlu bana hoşgeldin:)) takipteyim..

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar