NOTE ÜRÜNLERİM

Öyle her markanın müptelası değilimdir. Her markanın kendine göre en iyi ürünü vardır bence ama NOTE ürünlerinin hemen hemen hepsini severek kullanmışımdır. Elimde sıkça kullandığım ürünleride bunlar. Beğenmediğim ürünleride var tabiki örneğin allığın kalıcılığını ve pigmentini fazla iyi bulmadım. Bu yazıda yer almasada çokça paylaştığım ojelerine hayranım. Rujlardanda lipgloslarını tercih ederim ama resimdeki makyajda şeftali tonları tercih ettiğimden dolayı bu ruju kullandım.Ayrıca hayvanlar üzerinde deney yapmaması ve doğal içerikli ürün yelpazesi beni daha çok etkiliyor.


Ürünlere tek tek gelirsem 







RUJ MATTEMOIST LIPSTICK 302 MIRAGE



GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ ÇOK HOŞ BİR ŞEFTALİ NUDE BİR TONU VAR AMA MAT RUJLARI KULLANIRKEN BALM SÜRMEK ŞART YOKSA KIRIŞIK BURUŞUK DUDAKLARLA KARŞILAŞIYORSUNUZ. ;)

ALLIK LUMINOUS COMPACT BLUSHER
 İPEKSİ YAPILI ELÇİN SANGU MAKYAJI YAPMAYA ÇALIŞANLARIN BAŞLICA ALLIĞI OLABİLECEK BİR RENK.

ULTRA BLACK DIPLINER KEÇE UÇLU AMA BEN PEK PRATİK BULMADIM DAĞILMA GİBİ BİR PROBLEMİ VAR. 

KALEM FAR EN SEVDİĞİM ÜRÜNÜ SANIRSAM ..
03 SALMON pembe kahve arası bir ton -ışıltılı
02 MINK kehverengi ve siyah -ışıltılı
Salmon göze ışıltı vermek için kullanıyorum Mink ise gölge yapmak için göz çukuruna uyguluyorum ilk başta kremsi kolay sürülüyor ama hemen sabitleniyor ve kalıcı bir göz makyajınız oluyor. 

Tek kusuru asansörlü olmaması bu kalınlıkda bir kalemtraş bulmam gerekecek.;)
Ayrıca fiyatları gayet makul bu farları watsons'dan tanesi 10tl almıştım.
allık, ruj, eyeliner net hatılayamıorum 40-50 tl arası tuttu.
Online satışıda yapım aşamasındaymış linki bırakıyorum;
www.notecosmetics.com.tr



Resimler flaşsız çekilmiştir.



Yorumlar

Popüler Yayınlar